Monday 26 February 2007

Och så blir det lite fotboll...


Trodde inte jag skulle säga detta, men oj vilken match! Jag pratar förstås om Carling Cup-finalen mellan Arsenal och Chelsea. Arsenal spelade sitt ungdomslag (med undantag för ett par spelare) medan Chelsea inte riktigt har ett reservlag, så de fick spela det vanliga laget. Det hade de nog inte gjort om de hade vetat vad som skulle komma att hända en av deras bästa spelare, John Terry...han fick nämligen bäras medvetslös av planen.


Senare blev det storfight med 3 utvisningar och 2 gula kort. Efter 100-nånting minuter vann Chelsea 2-1...vilket jag tycker är ett väldigt bra resultat för Arsenals ungdomsteam, mot ett av de bästa Premiership-lagen.


Men oroa inte er, jag ska spara er fler sportrecensioner i framtiden, det är nog inte riktigt min grej.

2 comments:

Anonymous said...

Gillade ändå din sportrecension, kanske mest av allt :D

A pint of lager said...

Hej broder,

Då blir det kanske lite mer sport i framtiden after all. Jag kanske skulle sadla om och bli sportkommentator istället... :) Kul att du läser min blogg. Kram